LSPD

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-05-03 13:01:49

Mesjasz
Administrator
Dołączył: 2017-05-03
Liczba postów: 9
Windows 8.1Chrome 58.0.3029.81

Codes

Kryptonimy:

A - (ADAM) Jest to normalny radiowóz jakie spotykamy codziennie na mieście. Patrol takim radiowozem prowadzi dwóch funkcjonariuszy, jeden z nich musi mieć rangę PO II lub wyższą. Po osiągnięciu tej rangi zaleca się złożyć wniosek o indywidualny przydział radiowozu.
AIR – Patrol powietrzy, składa się z dwóch funkcjonariuszy należących do AWSD. Wykorzystuję helikopter typu Maverick.
Boy - Patrol zmotoryzowany pojazdem terenowym (Rancher) prowadzony przez Supervisorów.
C (Cycle) – Patrol rowerowy, składa się z dwóch funkcjonariuszy.
E (Edward) - Nieoznakowany patrol LSSD.
F (Frank) - Pojazd specjalny.
FB – Patrol pieszy, składa się z dwóch funkcjonariuszy.
K (King) - Nieoznakowany patrol jednostki DB.
L (Lincoln) - Jednoosobowy zmotoryzowany patrol supervisora (najczęściej Cheetaehem).
MB– Jest to patrol na motocyklach (MTE). Jeden patrol składa się z dwóch funkcjonariuszy na motocyklach typu HPV.
S (Shark) - Patrol morski AWSD z wykorzystaniem łodzi typu Predator.
TOM – To nic innego jak holownik. Zazwyczaj wykorzystują go policjanci najniższego stopnia. Holownik może być prowadzony przez jedną lub dwie osoby.
X (X-ray) – Patrol składający się z dwóch funkcjonariuszy przy użyciu normalnego radiowozu. Od ADAM’a różni się tym, że funkcjonariusze jadą innym radiowozem niż jest im przydzielony.

Statusy:

Status 1 - wyruszenie w teren
Status 2 - przerwa w terenie
Status 3 - wznowienie służby w terenie
Status 4 - zakończenie służby w terenie.
Status 5 - rozpoczęcie zmiany.
Status 6 - przerwa podczas zmiany (chwilowe zejście)
Status 7 - powrót na służbę (po chwilowej przerwie)
Status 8 - zakończenie służby.
Status 9 - odebranie zgłoszenia z radia (/r)
Status 10 - odebranie zgłoszenia od cywila (911/zgłoszenie na komendzie)
Status 11 - transport zatrzymanego na posterunek.
Status 12 - patrol trwa (bez konkretnego zajęcia)

Kody:

  10-0 - prośba o meldunek wszystkich jednostek.
10-1 - do wszystkich jednostek!
10-3 - odmawiam.
10-4 - przyjąłem.
10-5 - jednostka w drodze.
10-10 - wyjazd z terenu jurysdykcji.
10-11 - powrót na teren jurysdykcji.
10-13 - prośba o kontakt z osobą wydającą części.
10-14 - "poszukuję partnera do patrolu"
10-15 - poszukiwany...
10-20 - pozycja to
10-70 - rozpoczęcie pościgu zmotoryzowanego.
10-71 - zakończenie pościgu (sukcesem)
10-72 - zakończenie pościgu (porażką)
20-14 - nieprzytomna osoba

CODE

CODE 1 - wyjazd do sprawdzenia nienagłego zgłoszenia (np. zakłócanie spokoju) [brak łamania zasad ruchu drogowego, brak użycia sygnałów świetlnych i dźwiękowych]
CODE 2 - wyjazd do sprawdzenia priorytetowego, nienagłego zgłoszenia (np. odwożenie podejrzanego do aresztu) [brak łamania zasad ruchu drogowego, brak użycia sygnałów świetlnych i dźwiękowych]
CODE 3 - wyjazd do wezwania (najczęściej alarmowego) w taki sposób, aby dotrzeć jak najszybciej i najbezpieczniej. [możliwe nagięcie przepisów ruchu drogowego ze szczególną ostrożnością, użycie sygnałów świetlnych i dźwiękowych]
CODE 4 - jednostka odwołuje wsparcie wszystkich innych jednostek, które nie są jeszcze na miejscu zdarzenia.
CODE 5 - "wsparcie wszystkich jednostek" - każdy oddział (niezajmujący się żadną inną interwencją) musi wyruszyć przy użyciu CODE 3 do lokalizacji wezwania wsparcia.
Clearing CODE 5 - meldunek ostatniej jednostki opuszczającej miejsce meldunku kodu piątego oznaczające jego całkowite zakończenie.
CODE 6 - "rozpoczęcie działań na miejscu" - jednostka dojechała na miejsce zdarzenia/wezwania i rozpoczyna interwencję w danym miejscu. Nie potrzebuje do tego wsparcia.
CODE 6A(dam) - "potrzebna asysta przy rozpoczęciu działań na miejscu" - jednostka prosi o wsparcie innych wolnych jednostek przed podjęciem odpowiednich kroków.
W zależności od rodzaju sytuacji jednostka powinna dojechać na miejsce przy użyciu CODE 2 lub 3.
CODE 10 - "prośba o sprawdzenie danej osoby" - używany w sytuacji, w której dana jednostka potrzebuje sprawdzenia w kartotece danego podejrzanego.
CODE 20 - kolizja/wypadek drogowy.
CODE 100 - podejrzany (prawdopodobnie) uciekł z miejsca zdarzenia.

Dodatkowe zwroty:

Over - odbiór
Out - bez odbioru
Shoot fired - padły strzały
Officer down - funkcjonariusz został postrzelony
Copy/copy that/roger that - to samo co 10-4 czyli potwierdzam.
How copy? - zrozumiałeś?
Go ahead- zgłaszam się
Come in? - Komenda często mylona z "come on". Come in znaczy mniej więcej "zgłoś się". Już podaję przykład:
-0201014 to 1201001, come in, over.
-1201001 to 0201014, go ahead, over.
-Kiedy będzie dostępne 10-13, over
-10-13 dostępne za 5 minut na posterunku, how copy?, over.
-10-4 out.
To był przykład krótkie rozmowy na radiu dwóch funkcjonariuszy z wykorzystaniem zwrotów.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
tajnyczatmafii - tzar - cod16 - aniaszczechowicz - moja-budowa